G-a-m-z-e88 Geceniz güzel olsun 🌺 Valla aniden gelen kasık ağrılarım var batma gibi mi desem adet ağrısımı desem sizde de var mı
Niska G-a-m-z-e88 evet ya canm oğlum şimdide kıpır kıpır bi yerde durmuyor ben biraz olur parol içtim ağrım çok vardı şimdi oğlum kıpır kıpır sadece🥹😂💕
simgeesila Benim kız fazla oynamadı bugün tedirginim ufak ufak hissediyorum ama bilemedim bel ağrım var bide
G-a-m-z-e88 Bebek araç gereçlerini aldık puset ana kucağı beşik mama sandalyesi, yaa giysilerini de hep 3 - 6 ay aldım ama herkes çok küçük aldın biraz büyük alıcaktın hemen büyüyorlar falan dediler, kafam bulandı 🙂 sende hazırlıknasıl
Niska G-a-m-z-e88 canm ya bende beşik flan emziyi herşeyihazır bebek arabası alıcam bide anne kucağı diye bişey var ya ondan yok ya ben hastane çıkışı sipariş ettim bide 3-6ay giysiler aldım bence sorun yok ya canm sadece çok alma yeter bence çünki hakketende bebekler çabuk büyüyor bide bişey sorucakdım ya canm sen bebek arabası hangisinden aldın🥹bende istiyorumda bu aralar sosyal medyada flan görürsün çok gösteriyolar pusetli ondan istiylrum sadece kayınvalidem söylüyor ki pusetinn büyünü takınca oturcaklı olmuyor ona göre kaldım bilmiyorum hangisinden alıyım diye
G-a-m-z-e88 Niska Valla Bi onu almadık canım bebek arabası nı amcası alıcaktı öyle de kaldı bende hiç araştırma yapmadım o yüzden,
Niska G-a-m-z-e88 🥹kuzum hangi hastaneye giyorsun bide yaşın kaç söylermizjn? Bende 19 yaşım var güney Hastanesi’ne gidiyorum