kelebek12345 Merhaba kzlar ben adet oldm adetm 2 gn srdü btti. Bende snra temzlendim. Snra lekenelme. Basladı normal belki dedm önemsemedm. Ovülasyon testi ile takip yapdm yumurtlama zamankarı brlkde olduk yne ilişki snrası lekelenme oldu. Snra süphelendm adetmde kısa ve degsk sürdügü icin kan testi yapdm. 0.18 ckdı. Yokdur dedm yne önemsemedm ama lekelenmem hc btmyır. Adetime 10 gn kaldı. Nerdeyse bir aydr lekelenmem btmyor normalmi acaba. Doktordan randevunaldm. Calısıyorm gidemedm
weallwantlove kelebek12345 hiçbir bilgim yok canım post yukarı çıksın diye yazıyorum. Doktorunla kesin en yakın zamanda görüş derim. Acil şifalar diliyorum