yumamiii Kızlar selam bugün doktoruma işk muayenemi oldum ve ben gastritim var 5+1 haftalık hanileyim. Bana mide koruyucu rabelis verdi ama internette hamileyken içilmez yazıyor.. ne yapsam bilemedim
Busra1822 yumamiii gaviscon hamileyken çok rahatlatan ve hiçbir zararı olmayan bir suruptur onu kullanmanizi tavsiye ederim ki hamilelerin yüzde 9O eminim gaviscon kullanıyorum . Bendede reflü var ve sürekli rahatsız ediyor birde yanmam var gaviscon çok iyi geliyor hiçbir zararı da yok
180720 yumamiii nexstep 40 mg tek geçerim başka bi doktorla görüşüp bunu kullanıp kullanamayacağınızı sorun 2. Ayımdan beri bunu kullanıyorum
Fatma63_41 yumamiii benimde midem sorunlu lansor kullaniyorum doktorum a grubu kullanabilirsin dedi kullanmasam varya agridan ölürüm asit oluşuyor
zeynepaylaipek Malesef midem rahatsız iki hamileligimde de çok çektim ama Dr Lara anlatamıyorum derdimi. Mide koruyucu asla vermiyorlar onermediklerini söylüyorlar gaviscon ile idare etmeye çalışıyorum midem günün her saati problemli 😪