Deletedmom_1003 Ya bu emziğe nasıl alıştırdınız yenidoğduğu andan itibaren verdim tutmuyor oioi wee baby aldım yok hiçbirini tutmadı allah aşkına söyleyin çok zorlanıyorum emziksiz
Gozdeonay Deletedmom_1003 benimde öyleydi philis avent ultra soft air yazan var onu direkt tuttu ve emdiği verip parmginjzla emziren pit pit küçük hareketlerle yaparsanız alışıyor bende buradan öğrendim birisi demisti Allah razı olsun gercekten ise yarıyor halen daha o şekilde veririm uyurken atıyor tutturuyorum uyanır gibi olduğu zaman hemen alır oyle
Mihsu Deletedmom_1003 philips deneyebilirsin anne sütü mama nasıl besleniyorsa değdirip deneyebilirsin minicik calpol ağrı kesici değdirip de olabilir
EymeninAnnesi__ Deletedmom_1003 kızlar benimkide 5 aylik oglum var ne aldiysam tutmadı phipls avent alsam tutarmı acaba yoksa çokmu geç kaldık emzik için
Gozdeonay Gozdeonay düzgün yazamamisim ama anlarsınız sanırım ya kusura bakmayın 🤦🏻♀️🙃 emzigi verip parmakla minik minik pit pit hareketlerle emzigin üzerine vurur gibi yapın çok iyi oluyor tutuyor
Deletedmom_1003 Gozdeonay ya pahalı diye almak istemiyorum kimisi onuda tutmaz diyor ama alıcam artık
Gozdeonay Mihsu şekerli birseyle tavsiye etmiyorum hep onu arıyor bizde ilk başta yapmıştık hep istedi iste onu daha zor biraktirdim cok çabuk alınıyorlar şekerli şeylere maalesef tabi hepsi aynı olmayabilir ama
Mihsu Gozdeonay yani bir iki sefer denese yeter emzik alması için hep değdirirse şekere alışkanlığı olur diye düşünüyorum emziğe değil öyle bir iki calpole değdirip tutan bebekler biliyorum ama minicik tabii tırnak ucu kadar
Emily37 Deletedmom_1003 phlips avent soothie almıştım kızıma hemen tuttu.ucu minik ve rahat emiyor.birde bibs aldım ama onu hiç tutmadı umarım az büyüdüğünde tutar canım