30+4 haftalıkken kontrole gittim yani dün karın çevresi ölçümünde bebeğimin 2 hafta geri kalmış olduğu çıktı,perinatolojiye yönlendirdiler acile orda da aynı çıktı, kan falan alındı sonuçlar temiz sadece geri kalmış,takip edilcekmiş cuma günü tekrar çağırdılar haftaya sa normal polikinlikten randevu al dediler,eğer ilerleme olmazsa erken doğum yaptırılcakmış. Bunu yaşayanlar var mı bilginiz var mı?