Kızlar ben 32 haftalığım ve her kontrole gidişim de 2 hafta önde gidiyorum sizce bebeğin gelişimli olması erken doğacağı anlamına gelir mi yanı 32 haftalığım ya 2 hafta önde gitmesiyle 34 oluyorum geriye 6 hafta ya kalıyor ben tam olarak hangi haftaya göre doğum yapacağım şaştım kaldım