Banusametailesi 10+5 haftalık gebelikte ultosonda doktor ense kalinligi gordum dedi ve ölçü 1.45 cikti normal gibi ama kesinlikle tarama testi yapman gerek dedi bilgisi olan var ki yardımcı olabilir misiniz
Lina11 Banusametailesi 3 altında olanlar normal diye biliyorum siiznkide normal çıkmış yani 3 ve 3 den yukarı olursa sıkıntı
Banusametailesi Lina11 doktor ikili tarama testini kesinlikle yaptirman gerekiyor deyince hafif korktum iste
Banusametailesi Lina11 özel hastaneye gidiyorum devlette de yaptırabilirsiniz dedi bir hastane ismi verdi ordan randevu aldım 1 hafta sonrasına doktorda zaten 1 hafta sonra yaptır bebek biraz daha büyümüş olur falan dedi umarım devlette yaparlar yoksa özelde 1000 tl istiyor
Lina11 Banusametailesi Banusametailesi malesef özeller pahalı gerçkten de ama içini ferah tut inşallah iyi çıkar sonuç