32 haftalık gebeyim, gebelikten hemen önce başladı şikayetim yemyeşil berbat kokulu bir akıntı.. ne peçete yetişiyor ne iç çamaşır. İç çamaşırımdan altımdaki kıyafete kadar bulaşıyor kokusu tüm odaya yayılıyor o derecede bir akıntıdan bahsediyorum. Şimdiye kadar 5-6 ceşit antibiyotik 4-5 cesit fitil yazdı doktorlar hiçbiri geçirmedi özele de devlete de defalarca gittim. İç camasırlarımı ütüleyip giydim özellikle pamuklu olanlardan tercih ettim belli süre ilişkiyede ara verdik ama asla geçmedi. Sirkeli su ile sildim banyo küvetine sirke döktüm su doldurup içine oturdum. Yani yapmadıgım hiçbirşey kalmadı. Doktor kültür alıyor yine aynı enfeksiyon cıkıyor ilac kullanıyorum yine geçmiyor. Gerçekten kesin çözüm hiçbir şey yok mu iyice psikolojim bozuldu :(