babygst canım merhaba benim herşeyim normaldi sadece eşim ileri hızlı hareketi yavaştı%20 di 1,5 senedir uğraşıyoruz doktor aşılama deneyelim dedi. takibe başladık adetin 2. gününden itibaren klomen kullandım yumurtam 3 aralıkta 18 mm oldu yumurtam 5 aralık günü gece 12 de çatlatma iğnemi yaptım 7 aralık öğlen 12.15 de aşılamam oldu (buarada eşimin sperm yıkandıktan sonra %45 çıktıileri hızı) bakalım bugün 8 gün oldu bu ay da olmazsa tüp bebeğe doğru gideceğiz bakalım canım rabbim kucaklarımızı doldursun inşallah