Mtoksz merhabalar, benim bebeğimin de beyninde vardı kist bende aynı şekilde perinotoloji bölümüne yönlendirildim fakat küçük dediği için 1 ay sonraya randevu vermişti bir daha ki randevuya gittiğimde Allah’a bin şükür önemsiz bir şey olduğunu söylediler şuan 30+1 deyiz ve kisti geçti, zaten geçici olduğunu söylemişti doktorum. Benim bebeğimde ki kist 1 taneydi. 2 tane varsa ve doktorunuz zararsız dediyse çoğalma olmadığı sürecinde sıkıntı yok demişti aynı şekilde ense kalınlığı ikili tarama test sonuçlarınız da önemli tabii ki… onlar normalse inşaAllah geçici olduğunu düşünüyorum bende.