Aylnb Merhabalar 38. Haftama girdim şuan normal doğum gibi gözüküyor aksi bir durum yaşanmazsa. Danışacağım bir sey var doğum anı ve sonrası için fotoğrafçı ayarladık nasıl oluyor insan kendine geliyor mu foto çekilecek kadar ertesi gün acaba?