Zeynayzey
Annem, ablam da kullanıyor bende memnunum omlar da.
Mop tarz olanlar biraz toz bırakıyor yerde bununla elinizle silmiş gibi oluyor.
Üçgen başlıklı ben tozlukları da alabiliyorum rahatlıkla, hamileliğim boyunca maalesef ki eğilerek silemedim çok yoruluyordum kocaman evde.