Tiiffany Mervebslms benım gibi yapın. Normal düşünün. Sancı gelsin bktınız kendinizde o cesareti goremiyorsunuz hoop sezeryana 😅
Kukulikukuli12 Mervebslms ilk bebeğimdi. 2sine de hazırladım kendimi ama normalden yanaydı gönlüm. Ve normal yaptım cok da kolay oldu 🤭 3 saat sancı cektim sadece
Arelmom Mervebslms 39 haftalık oldum doğrusu kafam Allah bullak doktorum normal doğuma çok uygunsun dedi sancın gelse çok kolay doğurursun dedi lakinn hiç emin değilim sanırım ağırlaştım artık doğurmak istiyorum
Fatma63_41 Her kişide farklıdır diye düşünüyorum tabiki zordur ama genelde normal.dogum yapanlar o an acı diyorlar sonrası rahatlık önceden analarımız birde evde dogururmus ne cesaret bakalım doktorumuzla nasil bir.yol izlicez Allah yardımcımız olsun
Prens__annesi Fatma63_41 aynen canım o an çekiyorsun sonrası rahatsin ben doğumdan sonra hiç yatmadim Allah herkesin gönlüne göre versin çok yırttım kendimi sezeryana alın diye ama normal doğum sonrası çok rahattim
smyctn Mervebslms Herşey yolunda gittiği sürece kesinlikle normal doğum .. ilk doğumum öyle oldu umarım şimdi ki de öyle olur sonrası ultra rahatlık olmazsa da nasip kısmet 🤷🏻♀️
Sule0606 Mervebslms 1 normal 1 sezaryen doğum yaptım kesinlikle normal doğum derim. Hatta 17 saat suni sancı çekmiştim normal doğumda ama doğum sonrası büyük rahatlık. Şimdi 37 haftadayim ve sezaryen olacak yine 😣
Sule0606 Mirza321 her bünye aynı değil tabiki ama bende oturup kalkması bebeğini kucağına alman sıkıntı hareketlerin kısıtlı. Ve 1 karış dikiş yeri uyuşuklugu 4 sene geçti aradan ve şuan ki hamileliğim daha zor ve acılı geçiyor üstelik 3 kg almama rağmen daha fazla alsam nasıl olurdum düşünemiyorum.
Aspenya44 Mervebslms normal tabiki. Ama kendini çok hazırlama . Hayırlısı olsun de. Ben çok normal istedim olmadı sezeryan olunca resmen yıkıldım . Hayırlısını istemek lazımmış . Bebiş nasıl isterse öyle geliyo yapcak bişi yok anın tadını çıkar🥳
Mervebslms Aslında normal doğum daha ağır basıyor ama korkuyorum 4 gün önce erken doğumum oluyordu zorla durdu 😔 sancı biraz ürküttü beni ama çok güzel bir duygu da o sancıyı çekmek 😇
Denizpyraz Mervebslms ilk sezaryan tecrübemi sayarsak sezaryan ikinci tecrübemi sayarsak normal doğum.
Mervebslms Denizpyraz genellikle ikinci gebeliği düşünüyorsanız normal doğum yapın diyorlar bir aksilik çıkmazsa demek ki sende o şekilde diyorsun 😇
asuyalin Mervebslms normal tabiki her şeyin normali iyi adı üstünde normal 🤦♀️ Ama ben sezeryan olmak zorunda kaldım ayrı mesele 🤣
asuyalin Mervebslms keşke normal doğursaydım sezeryandan daha rahat bence 😞 o an çekiyorsun çekeceğini sonrası rahat. Sezeryanda sezeryan yarası bile 6 ayda kendine geliyor