ay kizlar normalde hamile kalmadan once asiri terleyen biriydim karda yuruyo olsam bile terlerdim ama hamile kaldigimdan beri neredeyse hic terlemiyorum cok degisik geliyo😅😅 hormon degisikliginden mi boyle oldu anlamiyorum hamile kalinca birden normale dondu ter bezlerim😅