Edasya20 Bebeğim 35 haftalık ama ultrasonda 37-3 haftalik gozukuyor. Bu durumda olup dogum yapanlar hangi haftaya gore dogum yaptilar acaba ? 2. Gebeligim erken gelirmi diye korkuyorum :(
2022bebeki Edasya20 Erken gelmez sanırım ama sezeryan olursanız gününü gelişimine gore verirler diye tahmin ediyorm🤗Bizde de durum aynı çünkü
Elmir-2525 Edasya20 benim de 10 gun onde gidiyor ama yine de sezeryan olursam 38. Haftada sezeryana alir. Sadece ultrason olcumun de ileri haftalar ile uyumlu cıkıyor.
Edasya20 Sezeryan olacak hatta doktor 14 ocağa gün verdi sat’a gore 39+2 haftalik olacak yani. Endiseleniyorum yinede