Liyarya 13 haftalık gebeyim haftaya doktorum cinsiyeti öğrenmek için çağırdı ama sanki kızım olacak gibi kabullendim 🥰 buradaki arkadaşların engin bilgilerine dayanarak 🥰🥰
YagmurAnnesi Liyarya giderken randevudan yarım saat önce çikolata ye vişne suyu iç bebiş iyice hareketlensin ☺️
Liyarya Bebekliannee ultrason fotoğrafını attım bilen arkadaşlar kız diye yorumladı çoğunluk olarak 😀😀inandım baya baya 😂
Liyarya Sirine34 tamam post açıp etiket yapacağım ☺️ sağlıklı olsunlar da bebişlerimiz mühim olan o 🌸
Sirine34 Liyarya inşallah bende gebeyim 7+5 hayırla gelsinler ama rabbim gönlümüzde olanı da hayırla versin isteyin diyor rabbim isteyin vereyim bizde isteyelim versin inşallah 😇🌸