Btlklnc Thloe ben görüyorum cok silinik olsada. Cnku bende adetıme 4 gün kala yaptım cok cok silinikti. İnsallah yanılmayız :)
Thloe Btlklnc önceli testlerimi de ışığa tutardım hiç çizgi görünmezdi ilk defa oldu bir de ilk 5 dakika da
Btlklnc Thloe ayyy ne guzell :) heyecanlanma yarın sabah saglık ocagına kan ver bakalım degerın dusuk cıkabılır bnmde 130 cıkmıstı
myangelson Thloe o zaman yarın bı kan verip bak ya da dayanabilirsen adet gecikmesini bekle ama biraz zor olur ikinci seçenek 😄
myangelson Thloe git ver valla ben olsam bende giderdim 2 2 buçuk sene beklemiştim bende çift çizgi görmeyi 😊 hayırlı haberler alırsın inşallah 🤍
Bussuusu Thloe bu genelik testini ne zaman yapsam böyle silik çıkıyo ve hasta oluyorum bakarsan profilime var hatta inşallah sizin vardır 🌸♥️