16+3 haftalık hamileyim dün geceden beri kasık karın ağrısı var dün çok yoğun değildi ama bugün sabahtan beri baya yoğun sıkıştırıyor beni resmen afedersiniz anlık gaz çıkardım mı o anlık rahatlıyorum yine başa sarıyor resmen karnım taş gibi oldu kayısı suyu içtim sabahtan çünkü o zaman gazda çıkaramıyordum ama şu an çıkarabildiğim halde hala devam. Başka öneriniz var mı ne yapabilirim de rahatlatabilir en son bu kadar gaz sancısını doğumdan sonra çekmiştim 😢