Lessi bende de gebelik öncesinde vardı şimdi 24.haftadayım eğer ayakta çok kalırsam falan belim kopuyor resmen. Önceden zorlayınca belim tutulurdu şimdi iki iş yapsam tutulup kalıyorum 😣 hamile pilatesleri var youtubedan açıyorum onlar çok rahatlatıyor bi de nane yağlı doğal kremlerle masaj da fayda ediyor.