Teslimenursevil beni biraz kötü etkiledi, acıktığımı hissetmiyordum su bile içemiyordum çok şişkinlik yaptı sanki tıka basa yemişimde şişmişim gibi, öğlen oluyordu hala tokmuşum gibiydim zar zor kahvaltı yapıyordum, en son artık açlıktan başım dönmeye gözüm kararmaya başladı attım gitti çöpe, evet tatlı isteğini bastırıyor, tokluk hisside veriyor ama bilmiyorum ben dayanamadım tek iyi yönü çaya şeker atmayı bıraktım sadece :)