Tugbamete Dünkü kontrolümüzde bebeğimizin kilosunun 4 gün geriden geldiğini öğrendik doktorum sıkıntı olmadığını günde 1 bardak fazla süt iç bi porsiyon sütlü tatlı ekle öğününe toparlar dedi.Açıkçası ben kendim kilo almaya başladım diye yemeği biraz kesmiştim eşimde bu yüzden bebeğin geri kaldığını ne kadar kilo alcak olsamda yememi bi daha ki randevuda düzelmiş olmasını istediğini söyledi.Anneye değilde bebeğe kilo aldırmak için neler tüketiyorsunuz neler yiyorsunuz kızlar??
Derya341986 Tugbamete valla bende de aynı cnm benmki de bir hafta önden gidiyoken bi gittim gününe denk geldi bende dikkat ediyodum yediklerime ama hata yapmşm
Umutipek Tugbamete 32.haftama daha yeni girdim ve bebisim 1900 gram.gunde iki bardak sut,bir kase yogurt,bir muz her sabah kahvaltida haslanmis yumurta ve bolca kaşar ye.sade soda ve yesil mercimek yemegini de sıkça tuket😊
blackberry118 Tugbamete 4 gün geride gbi net bir sey soylemesi aslinda yanlis. Cunku makinalarin + -500grama kadar bir yanılma payi oluyor ve kilo şu şu aralikta olmali diye soylemesi gerekiyor. 4 gün geride cok keskin bir ifade. Son haftalarda kilo alim hizi zaten biraz azalıyor bebeklerin. Bir de genetik faktörler var siz minyonsaniz ya da babasi bebekte cok iri olmayacaktır. Son kontrolde ben de az kilo aldığını düşündüm. Doktorum bu şekilde açıkladı. Yani bu konuda stres yapmadan bol protein ile beslenin. Sağlıklı yaglarla ve karbonhidratlarl d destekleyin.
Fatmaasel Ben imkanlar el verdikce kahvaltı da kaşar peyniri haşlanmış yumurta yiyorum gün içinde yemeklerin yanında 1 kase yoğurt yiyorum muhakkak sebze ve yeşillik salata tüketiyorum akşamları yatmadan meyve bir iki avuç kuruyemiş özellikle ceviz yiyorum çok faydalı ve süt içip yatıyorum genelde protein ağırlıklı süt ve süt ürünleri tüketmeye çalışın imkan varsa haftada 1 balık veya et
Tugbamete Fatmaasel yumurtadan tiksindim pek yiyemiyorum ama geceleri yatmadan önce aslında mutlaka süt içiyorum kaşarda tatsız tuzsuz geliyo diye bayadır yemiyodum yeniden yemeye başlayım o zaman 🙈
Ebalp Muz kaşar peyniri fındık ceviz badem süt yogurt bulgur pilavı bunlar bebege kilo aldırıyor canım muz özellikle hergübln 1 tane ye gece yatarkende süt ic 1 bardak bu ikili vazgecilmezin olsun
Tugbamete Ebalp olabildiğince yemeğe çalışıyorum bunları düzenli yapamıyorum tabi ama dikkat edicem artık
busrasafak Derya341986 ya dikkat etmesek balon gibi sisiyoruz herkes diyor oo kilo almissin filan moralim bozuluuor.
Tugbamete Derya341986 inşallah toparlanırlar doktorum sorun değil sakın takılma dedi ama eşim korktu bana mana buldu yemiyorum diye
deletedmom947 Derya341986 bende sizinle aynı durumdayım 1 hafta önden gidiyordu, bi kontrolde 4 güne düştü birdaha gittiğimde günüyle uyumlu dedi doktorum. Anlam veremedim bende🤷🏻♀️ İnsan üzülüyor ister istemez
Derya341986 busrasafak benmde valla hatta tansiyonum çıkıyofu oyğzden tuzuda azalttm bilmiyorum bakalm salı randevum var kaç kilo almş
Ebalp busrasafak amann baskalarini takma canim ya aliyosak kendimize alıyoruz keyfimizden almıyoruz ki sonucta dogumdan sonra veririz yavas yavas birsey olmaz 😄😄
Tugbamete busrasafak sorma işte düzen tutturmuştum sonra çok kilo almışın diyenler yüzünden baya taktım kafaya yemeği azalttım bebeğimi meğerse aç bırakmışım 😪
Fatmaasel busrasafak hamile olan kadınların aldığı kilo neden bu kadar dikkat çekiyor anlamış değilim zaten gebelik kilo aldıran bir süreç bide hamile olan bi kadına neden olumsuz şeyler söylerler ki sanki hiç başlarından geçmemiş gibi...hiç dikkate almıyorum yiyorum mutluyum bebegimde iyi bende 😊🤰
Tugbamete Ebalp takmıyodum ama sağolsunlar çok kilo almışın yok şişmişin diyenler yüzünden takıntı haline getirdin kilo olayını insanlar neden böyle anlamıyorum hiç 😕
busrasafak Ebalp sunu da anlamis degilim 54 kilo civari biriydim zayifsin diyolardi aldim iste kilo bidi bidi konusuyolar😂
mel33 Tugbamete Canım sütü paket süt mü içiyorsunuz.yoksa köy sütünü.ben hiç süt ve yoğurt tüketemiyorum.tiksindim...
Hazalll2 Tugbamete sen yemesende o senin depoladıklarından alıyor üzülme o kadar daha dikkat edersin.benim mesela hiç yemekle aram yoktur düzenli de beslenmedim gebeliğim boyunca.son haftalarda birden kilo alıyo bebiş. 37+0 da 3300 olmus bile benimki. O yüzden kafana takma alır o dA canım😊
Tugbamete blackberry118 zaten daha çok değişir sıkılcak yada sorun edilcek bi durum değil günde bi tane sütlü tatlı fazladan ye yada bi bardak fazla süt iç herşey çok güzel dedi ama gel bunu eşime anlat babama bile hanfendi kilo almamak için hiç bişe yemiyor bebeğin kilosu boyu geride kalmış dedi 😔😔
Tugbamete Annem yaa bende çok kişiden yararlı diye duymuştum arada sırada kahvaltıda yiyordum hatta her gün yiyim diye düşünüyordum 🤔