Benim hamileliğimin başında buna benzer kabarıklıklar oluştu. Doktora gittim alerjik denildi ancak ilaç kullanamayacağım söylendi. Temiz tutup soğuk kompleks yaptım sürekli iyi geliyordu kaşıntıya da. Kısa bir süre sonra geçti. Bir doktor da sudocrem kullanabileceğimi söylemişti.