LilithAura Normal doğum yaptım. Doğuma kadar çok yürüyuş yapamadım ama evde squat çok yaptım. Arada merdiven inip çıktım. Normal doğum düşünuyorsanız sancı esnasında devamlı yürüyüs, çömelme hareketi, ve altınıza devamlı sıcak su tutun. Hem rahatlatıyor hem açilma hızli oluyir. Bnde öyle oldu. İlk doğum 3 santim açiklikla yatışim yapıldı 3 saat sonra bebeğim kucağimdaydı çok şükür:)