bubuiledudu size belki umut olur diye yazmak istedim. 2.5 yıldır evliyim. Evlendiğim ilk günden beri korunmasız ilişki olmasına rağmen hamile kalamamıştım ve 25 yaşındayım bende sürekli her ay test yapıp negatif görünce bir sonraki ay test yapmıcam derdim ve stres yaptıkça da hep adetim gecikirdi bu yüzden de hep acaba derdim. Bu arada birsürü de doktora gittim hepsi hiçbir sorun yok dedi eşin doktora gitsin dediler eşim için doktora gittik sperm testi kötü çıktı ileri hızlılık ve sperm morfolojisi 0dı bu durumda tüp bebek aşılama vs gözüküyordu. Neyse asla üzülmedim isyanda etmedim eşime doktor bi vitamin verdi adı maxando diye günde 3 kez kullanılıyo 10 gün de bitiyor ilaç neyse sonra dedim ki aman eşimde sorun var olmuyo zaten dedim ve eşimin ilacı bitti baktım ki adetim 8 gün geçti dedim of test yapmıcam çünkü sorun var yani hamile değilimdir bu düşünceyle de. Tam 8 gün bekledim ve 9. Gün işteyken bi baktım ki göğüslerim taş gibi olduğunu hissettim test yaptım ve hamileyim. Şuan 12 haftalığız daha küçüğüz 🫶🏻 Demem o ki asla stres yapmayın aklınızdan çıkartın bu yazdıklarım umarım sizi rahatlatır ♥️