Shryrydn canım benim ilk düşügüm de kalp durmadıydı ama kürtaj yapmadı doktor Suni Sancıyla düşürdüm ve uzun zaman hamile kalamadım :(3 yıl sonra kaldım ama kalbi yine durdu ,kanamam kesildi dün bugün 11.günüm ama üç ay beklemem gerekiyor sanırım yine aynısı olur diye korkuyorum ben de pıhtılaşma varmış canım :(hemen hamile kalamıyorum ben :(inşalah kürtaj sonrası kalabilirim