denizers ben de 4 yıllık evliyim .. 1 yıl gebelik olmadi eşim varikosel ameliyatı olmuştu bi işe yaramadı.. doğal şeylere başladım.. kilo almıştım 12 kilo kadar 6 kilosunu verdim.. sekerden uzak durdum .. eşime ibrahim saraçoglunun balın içine konulan kürü var onu başladık ve iki ay içinde sperm testlerindeki değerler yükseldi.. doktorlar bile bu kadarına şaşırdılar.. aşılama denedik olmadi .. Ben de bitkisel şeylere yoneldim ... ebru destanın verdiği bir kur vardı ona başladım..( testere dişli aslan pençesi, çoban çantası) bu arada bol kuru incir tukettim ..kör yusuf diye bir aktar var d..bakir ve mersinde şubeleri var . Ordan kendim için bal bitki karışımı istedim ... 8 ay arayla iki defa hamile kaldım.. ama büyümedi 7. Haftalarda düşük oldu .. kese kalp atışı hiç bisey görmedik.. (üstelik gittiğimiz 3doktor tüp bebek yapın demişti. ) hastanelere gidiyorum iki düşük yaptım tip fakültesinde ısrarımızla genetik testi yaptırdık.. kan pıhtılaşması olduğumu yeni öğrendim yani bu son gebelikte öğrendim bunu.. son gebeliğim den önce sağlıklı beslenmeye çalıştık.. corasprin kullandım öncesinde..keten tohumu yağı kullandım ( yumurta gelişimi için ) ve tekrar hamile kaldım ve üstelik herşey sağlıklı ilerliyordu .. bu arada iğne kullanıyorum pıhtılaşma için.. umarım bunlar umut olur ve işinize yarar .. kafana takılan bisey olursa sorabilirsin .. 💙