Sedaanaz benim 32. Haftada başladı gerileme ama kilo, alışı, devam ettiği için sıkıntı olmaz dedi doktorum zaten 2500 kiloyu, geçince gerilik kalmıyor bu dönemde bol bol yoğurt yedim ve sağlıklı, beslendim haftada 300 gr almıştı bebeğim 39. Haftada 3100gr doğdu 2850ye düştü korkma sen sağlıklı beslenmeye bak paket gıdalardan uzak dur