mervebyz 9 haftalık hamıleyım,ılk bebegım 5 haftalıkken dusuk olmustu.Sımdı de ⅔ gundur kuyruk sokumu ve bel agrısı cekıyorum.Suan takvıme gore rutınde regl zamanım ondan olabılır mı? Aynı sorunu yasayan var mı acaba aramızda?
Edafmo mervebyz kuyruk sokumu ağrısı bende 14-25. Haftalarda başladı. 27+6 yım hala daha aynı şiddette devam ediyor valla.
egesmommy mervebyz bende hamileliğimin başından beri kuyruk sokumu ağrısı var şuan 18 haftalığız hala devam ediyor üzerine sırt ağrısı ve nefes darlığı göğüs sıkışması eklendi
mervebyz egesmommy yaaaa kıyamam umarım gecer ben ıkı gundur daha ıyıyım sanırım cok ayakta kaldıgım zaman daha cok oluyor
egesmommy mervebyz çok teşekkür ederim sanırım benimde ayakta kalmakla ilgili nefesim düzeldi çok şükür 🙏🏻