Mkdemir53 bende 2 aylık hamile iken stok yapmıştım. Bebeğim doğdu 4 aylık olacak açıp açıp kullanıyorum taş gibiler hala. (Açılmadığı ve güneş görmeyen bir yere koyduğunuz sürece sorun olmaz bir de paketleri ters çevirip koymuştum bir yerde duymuştum haberiniz olsun.🌸😌