arin12 kizlar 36+5 haftaligiz. gun boyu karnim cok sertti ve karnimin altinda inanilmaz sanci oluyor. ama belim falan agrimiyor. sizce dogum belirtisi mi?
YaseminBatrk arin12 doğum için duzenli gelmesi lazım. Normal bir ağrı olabilir bebisin yeri daralıyor ondan olabilir. Ama içiniz rahat etsin dersen git doktora görün açılma varmı diye bakarlar
Sblbngl arin12 belinden ağrı gelmesine gerek yokki ben doguma gittiğimde belim ağırmıyordu karnım ağırıyordu heran herşey olabilir sertleşme dogum belirtisi zaten.
Rumeysatek arin12 sancın var normal rahmin kasılıyor gevşiyor doğuma hazırlıyor kendini bende de aynısı olmuştu doktorum normal demişti
berkinannesi_03 arin12 yalancı sancı gün boyu sürmez canım 15 dk sürer geçer demişti doktor bana sıcak suya gir eğer ağrın olursa geçmezse doğum başlamıştır dedi doktorum bana canım istersen bı duş al rahatlarsın eğer rahatlamassan doktora gitmeni tavsiye ederim 🌸
Zynpbr00 arin12 Sürer canm. Benim sancilarim bir inleticek gibi bir az geluyordu. Ebe şasirmısti. Normal doğum sancısı farklı düzenli oluyor kesin anlarsın
arin12 Sblbngl ah oyle mi? bakalim artarsa bir gelisme olursa doktorumu ararim artik. dua edin lutfen bana da🙏
arin12 Zynpbr00 evet bende de suan o durum. bazen cok sert bazen de daha hafif. hayirlisi olsun artik🙏
Sblbngl arin12 Rabbim bir nefeste sizi ve tüm hamileleri kurtarır inşşşş. Sağlıklı bir şekilde bebeğinizi alırsınız kucağınza🤲🏻
berkinannesi_03 arin12 rica ederim canım benim Rabb’im bir avazda kurtarsın inşallah Allah yar ve yardımcın olsun sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah 💞🤗
arin12 berkinannesi_03 amin amin canim, cumlemizin yar ve yardimcisi olsun insallah🙏 saglikla kavusalim insallah❤️❤️🙏🙏