ftmdyn22 Bende 38+1 oldum ayni senin gibi ne bir sanci ne bir belirti penguen gibi hergün dogurmayi bekliyorum ve resmen 37-38 haftada doguranlari kiskanmaya basladim cevremdekiler cok bekledigin ugrastigin icin gelmiyor diyorlar daha cok gicik oluyorum 😅😅😅😅