Nemooyuncaq Öncelikle herkese selam. Kızlar aranızda hiç hamileyken saç boyatan oldumu? Doktorunuz ne söylüyor bu durumda? Şuan 6 aylık hamileyim saçlarım bana bakımsız gibi geliyor boyatmak istiyorum. Bazıları olur bazıları olmaz diyor anlmadım gitti 😑😶
Bademes Nemooyuncaq ilk 3 ay önemli ilk hamileliğimde 3. Aydan sonra bitkisel boya ile boyatmıştım kendi doktorunuza sorarak boyatabilirsiniz
uraz_ve_annesi- Nemooyuncaq bence riske atmayın 9 ay sabredin çokta önemli değil bitkisel yazan boyalarla bile kimyasal madde oluyor
Nlfr1 Ben ilk 3 aydan sonra doktora sorup boyadım. Markası bilinen kaliteli bir boya ile boyamami söyledi. Şuan 6 aylık hamileyim her ay bazen iki kere dip boyami yaparım. Ancak kokusuz daha az zararlı boyalarla yapıyorum.
menesse Benim saçlarım full sarı dr.kesinlikle boyatmak yok dedi 😂şimdi kestirmeye bile çekiniyorum.saçlarım alacakaranlık kuşağı gibi😭
Esma_96 Benim doktorum hangi boyayi kullaniyorsan onunla da devam et dedi. Saclarimda beyazlar vardi. Daha natürel boya arayimmi diye sordum.İsrarla kullandigim boyani önerdi. 8 hafta olmadan boyadim bile:)