Kızlar 32+3 günlük hamileyim doktorum ilk baştan beri kız dedi hiç erkek diye şüphe etmedi ama akrabalarım olsun herkes karnimdan dolayı olsun kızda hani kalça çıkarmış ya benim hiç öyle kalçam filan çıkmadı neden bilmiyorum senin ki erkek gibi diyorlar doktorum da hep cinsiyeti ne demiştim diyor kız demiştiniz diyorum aynen kız diyor bugün gittim yine aynısını dedi erkek olsaydı illaki şimdiya kadar fark ederdi demi 😀😀😀