Gullcha merhaba öncelikle. Sana umut olmak istemem ama sana kendimi anlayacağım. Ben enfeksiyon için doktora gittim ilaç öncesi gebelik testi istedi. Benim her zaman 0.5 çıkardı. Ama o gün 1.68 çıktı.
5’in altındaki bütün değerler negatiftir dedi ilaç yazdı. Ve ben o ilaçları kullanmadım. 2 gün sonra bir daha test yaptım ama ne göreyim değerim 25 olmuş. Doktora gittim kağıdı gösterdim bakkkk bende ne var dedim oda şok oldu ben hissediyorum demiştim demi dedim gülüşmüştük öyle. Belki bir umut seninde bu tarz olabilir.