Elifderin34 Hemdemmm bol c vitamini çok iyi olur şu kış günlerinde 😀 eğer şekeriniz fln yoksa yiyin ben de bol mandalina portakal yiyorum
Ahuum Hemdemmm herkes bişy olmaz yazmış evet saglık açısından yok ama çok çok fazla hergün tükettiğinde bebek doğduktan sonra alerjisi olabiliyor. Ablam çok yedi kızının portakala alerjisi var :)