Derya183 Merhaba arkadaşlar 18+2gunluk olduk da kaç gündür ağzımda aşırı acılık var sizde de durumlar nasıl başına gelen varmı böyle normal mi
Derya183 Zekiye_27 sende demi öyle ya bişey mi var sanıyordum oyuzden post açtım bende çok zorlanıyorum yemek yedikten yarım saat bı sat sonrası başlıyor aşırı rahatsız edici ya
Zekiye_27 Derya183 aynen canım gecmiyo malesef zamanla düzelir inşallah önemli bişey olduğunu sanmıyorum önceki hamileliğimde de oluyordu naneli sakız falan biraz olsun iyi geliyo