Zumra333777 Kızlar bugün idrar tahlili verdim ve böyle birşeyle karşılaştım internette baktım bebegi etkileye biliyormuş geçiren var mı
Ozg-1 Zumra333777 sorun yok ozaman. Anti rubella ne peki. Igg pozitif igm negatif olmalı. Bu iyi bişe. Daha önce aşısını olmşsun yada bağışıklık kazanmşsın demek
Zumra333777 Ozg-1 o negatif cnm ayy valla içimi öyle bir rahatlattın ki anlatamam Allah senden binkere razı olsun
Ozg-1 Zumra333777 bende 4 ay önce aynı şeyle karşılaştm çok korkmştum. Ama doktor sorun yok dedi. Olması gereken değer bı zaten 😊 ikisi negatif yada ikisi pozitif olsa sıkıntı
Zumra333777 Ozg-1 diger gebeliğimde hiç bunlardan bahsetmediler bu dönemler gerçekten zor rabbim hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah senden de Allah razı olsun cnm ❤️
Ozg-1 Zumra333777 benmde öle. İlk gebelikde bakılmamş bile bu değerlere. Bende şaşırmıştm. Senden cnm. Sağlıkla alalım kucağmza bebişleri😊