08HB-16 zararları bebek için çok fazla . Aramalardan bunla ilgili postlarada bakabilrsiniz yorumları görürsünüz . Yaptırmak istemiyorsanız da şeker ölçüm aleti alıp yemeklerden 2 saat sonra kontrol edin . Hiç bir belirti yokdu bende ama çıktı iyi ki yaptırmışım . Doktorm şekerin yüksek olması , bebeğn ilerde şeker hastası kalp hastası olabilir ve doğdğnda yoğmbakmda kalabilir dedi. Kadın doğm doktorumda aynı şekilde dikkat et 140 ı geçmesin erken doğuma alırım dedi allah korusun ölümle bile sonuçlanabiliyormş