Martta 3ü doldurcak oğlum 2 ay oldu emzigi biraktirali evde ki bütün emzikleri yok ettim 3 gün özellikle uyku geçişlerinde istedi bi şekilde oyaladım sakinleştirdim sen abi olacaksın artık kedilere attik emzikleri falan dedim 4. Gün istemedi zaten öyle öyle tamamen unuttu