Sevgi2023 Merhaba hanimlar, 33haftamdan boyleyim wuan 35haftam doldu gobekden awagi kisimda kalp atiwi gibi biwey oluyo gunde 2kere falanda oluyo 3-4dk suruyo her gun oluyo bu ne ola bilir?bebeyim hickiriimi?
Burcuuuuu Sevgi2023 bende her gün oluyor ben doktora hıçkırık mi diye sormuştum emme refleksi demişti ama bence hıçkırık 🤭
Sevgi2023 benimmdunyamm peki gobekden awagida hiss etmem bebeyin bawin awagida oldu anlamina mi geliyo??
rrumeysaa Sevgi2023 hayır öyle olmuyormuş bende aşağıda hissediyordum ama kafası yukardaymış onunla ilgisi yokmuş yani
Aystsn Sevgi2023 evet benimde öyle 34 den beri bigünde 2 3 kez 1 dk lık böyle pıt pıt atıyor hıckırık 34 den beride baş aşağı şuam 37+1im
Sevgi2023 34_34 cok guzel bisey 🥹1ci hamilleimde olmamiwdi boylesi,2ci hamilelikde demekki daha belirgin❤️😍