Kizlar selam, 21 haftalik hamileyim dün gece afedersiniz tu alere kalkmak icin uyandim ve sirt ustu yatiyordum, kalkmayi denedigimde gibek deligime icten dayanilmaz bi sanci oldu sakinlesmek icin sola döndüm biraz bekledim sonra destekli bi sekilde kalkmaya calistim ama cidden gobek deligimde tahammul edemeyecegim bi sanci vardi. Eşim de korkudan ne yapacagini sasirdi, velhasilkelam ihtiyacimi giderdim ve Zar zor tekkrar yattim sola dogru ve sabahtan beri de ufak tefek agri var, internetten baktim hep bu haftalarda gobek deligi disari cikmaya baslayinca oluyormus ama bu derece agri normal midir?
Doktora gidin diyeceksiniz ama doktorum bugun yoktu 😓 baska doktora gidince de insanin pisikolojisi bozuluyor ve bebegimin hareketleri normal oldugu icin yarina kadar dayabilirim bu aciya ama bilirsiniz insanin aklindan cikmiyor vallah gece uyku girmez gozume