Ben 37 haftaligim bu hafta suyu biraz fazla ickti Hacettepe de perinatolojiye yonlendirildim tedbir amaçlı orada ki doktor önce muayne edip sonra çok güzel bilgilendirme yapıyor aklindakini de tek tek cevaplıyor atlamiyor. Ama randevu bulunabilir mi onu tam bilmiyorum gidip öğrenebilirsiniz sanirim