Kızlar ben kan sulandırıcı iğne kulaniriyorum normal doğum yaptım dogtorum doğum gününe kadar kılan demişti bende öyle yaptım ama hata yaptım önceden bırakmam gerekiyormuş ama normal doğum olacağı korku içindeydim iğneyi bırakırsam bebeğime birşey olur diye oyuzden hergun birtane vuruyordum sonra bir anda nişanım geldi ve doğumum başladı iğne vurduğum için doğum yaptırmdilar hemen çünkü kan kaybından olebilirdim 16 saate yakın bekletip sonra doğum gerçekleşti