essyagiz
Merhaba hanımlar,
36+1 deyiz kızımla, sürekli karnım taş gibi oluyor ve kasılıyor. Küçük küçük sancılar oluyor ama düzensiz. Bu haftalarda olup böyle olan var mı acaba?
Ve başı doğum kanalına girmiş dedi son muayenede doktorum, sürekli bastırıyor kafasıyla.. Doktorum artık bunlar normal dedi ama sanki erken başladı gibi geliyor bana🤦♀️☺️