Kubraeser ilk doğum zaten ilçede yapılmıyor kolay kolay merkeze gideceksnz ben de öyle düşünüyorum ama şimdiden gitmeye gerek görmedim merkeze ki gebeliğim riskli ilerliyor. Detaylı ultrasonu merkezde yapacaklar 20 hafta sonrası o zaman doktor arayışına girip doğumu da orda yapmayı düşünüyorum ben. Herhangi bir devlet hastanesine Fethi sekine yada araştırmaya gitsenz de doğuma hangi doktorun gireceği net olmuyr sanrm onun için özele gitmenz gerekiyor