cansualisa Açıkçası ben cok arastirdim ben riskli gebeyim 2 kayibim var .. Avrupa yakası ozel hastane cok az varsada anormal pahali ve doktorlar gercekten cem bey kadar iyi degil ..
Cok memnunum cem beyden gercekten hem işinin ehli olmasi hem pozitif olup ama bi okadarda işinde ciddi oluşu beni cok rahatlatiyor ..
Adıyla sağlıkla yaşasın insallah Ardıç paşa 🌸
Bu arada tesekkur ederim beni guzel aydinlattin 🌼