MeltemKocamer benim ailemde şeker yok ve şekerle hiç aram da yoktu ama bu sadece şekerli yemeye bağlı bir durum değil. hızlı kilo alımı da tetikleyebiliyormuş ki benim öyle oldu. Diyetle devam ediyorum,hem sağlıklı besleniyorum, bebeğim için zararlı hiçbir şey yememiş oluyorum;bebeğin gelişimi zarar görmemiş oluyor. Normalde de ben diyet yapar gibi beslenirim diyorsanız yaptırmayın(normalde hepimizin yapması gereken)