Minik181818 Kizlar yarin 38 haftalik olucam ama asiri derecede halsizlik var sizdee durumlar nasil kolum kalkmiyor resmenn
emirtosveannesi Minik181818 bende aynı sekildeyim heryerim dökülüyor ağrıyor çok yorgun hissediyorum artk kendimi
Ebruliya Minik181818 37+5 bende öyleyim bu hafta sürekli yatıp uyuyasım geliyor. Enerjik olup doğum yapmamız gerekmiyormuydu bizim 😁 nasıl doğurcam bu halde diyorum.
heyzil06 Ben de 36+3üm akşam yemeğinden önce halsizlik çöküyor bi kaç gündür yemeği yedikten sonra toparlıyorum açlığımı mı farketmiyorum gün içinde yoruluyor muyum neden oluyor bilemedim 🤷🏼♀️