Bazıları sezeryanda geç geliyor diyor ama benm ilm dogum mecburi sezeryandi erken dogumdu bebegim kuvezde kaldı ben yogun bakımdaydım orda makşne ile sagmaha çalıştılar sagılmadk ve aşırı acıdı 3 gün sonra odaya çıktım ve sıcak su tampon yapıp elle kaşıga sagım yaptık klostrum katı bi süt oldugu için ilk başta elle sagılması gerekiyormş bilmiyorduk sonrasında baya baya geldi herkesin sütü olur olmayan süt yoktur diyor doktorlar kesinlikle beyinde bitiyor ve sürekli bebeği emzirmekte ilk bebeğiimi emziremedm (yaşıyo buarada çok şükür) inşallah şimdi ikinci bebegimde daha bilinçliiyim işi gücü bırakıp sürekli emzirecegim inşallah