Kızlar dün akşamdan beri boğazlarım kötü olmaya başladı pekmezli su nane limon bu tarz şeyler içtim boğazımı yumuşatsın diye 21 haftalık hamileyim ateşim 37 lerde hep doktoruma yazdım cevap vermedi hamileliğin başından beri ilk defa parol içtim öneriniz var mı hastaneye gitsem bişey yaparlar mı